بهترین هتل های استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
هتل لارس پارک استانبول

این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرارد دارد و حدود ۵ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تفریحی میدان تکسیم فاصله دارد . محیط هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و دارای یک باغ زیباست که در زمستان هم سبز است شما میتوانید در باغ زیبای این استراحت کنید و از غذا ها و نوشیدنی های موجود در این باغ لذت ببرید .

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول

از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توان به : ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده اشاره کرد . همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال نیز در این هتل وجود دارد . این هتل همچنین برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای یک صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز و یک آرایشگاه مجهز نیز می باشد . امکانات ورزشی این هتل شامل : سالن بدنسازس و وان آب داغ می باشد . این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای خالی از حساسیت می باشد.

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند بهترین برنامه گردشی را نیز از هتل دریافت کرده تا راحت تر از بهترین مناطق استانبول دیدن کنند .

 


 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

 

 هتلی 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است که در منطقه توپکاپی  واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی نیز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري ، سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و بسیار مناسب مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی